mandag 17. mai 2010

Eg ber for Norge

Ønsker dere alle en god 17. mai med denne sangen og noen bilder fra 17. mai 2009. Regner med det blir blogget noen bilder fra 17. mai 2010 også etterhvert.

Eg ber for Norge
Trange fjordar, trauste fjell
Fiska torsk ein sommarkveld
Flagget vaiar vakkert akter
I raudt og kvitt og blått
Når eg midt i det ser korset
Må eg tenka; ”Å, eg har det godt
Som kjenner Deg det minnar om.
Må Du velsigna landet vårt.”

Eg ber for Norge
Kjære Jesus, la det skina over Norge
La lys frå himmelen koma ned
Eg ber for Norge
Kjære Jesus, la det skina over Norge
La lys frå himmelen koma ned over oss


Kvite hus i trange smau
Nokre ungar hoppar tau
Byens hornmusikk har øving
Snart er det 17.mai
Når eg høyrer at dei spelar
”Gud signe vårt dyre fedreland”
minnar det meg om å be Deg
Gud, hald oss i Di store hand


Eg ber for Norge
Kjære Jesus, la det skina over Norge
La lys frå himmelen koma ned
Eg ber for Norge
Kjære Jesus, la det skina over Norge
Lys frå himmelen

Nådesol som smeltar hjerter
Så me kjenner kven Du er
Som tiner hender som vil bryta grenser ned
Så Dine barn kan saman prisa Deg
Som enno elskar Norge
Og ber for Norge....


Lyrics: Solveig Leithaug Henderson, 1990
Music: Solveig Leithaug Henderson, 1990

1 kommentar:

  1. Den sangen er så nydelig!
    Ønsker deg en fin dag!
    *klem*

    SvarSlett

Takk for besøket, koselig om du legger igjen en kommentar før du reiser videre. (Kommentarer på gamle innlegg vil ikke bli vist før jeg har godkjent dem)