tirsdag 17. august 2010

Prosjekt uteplass

Jepp, badekaret er kasta ut (det var uansett ikke noe koselig å bade på vaskerommet) og skal nå få bo på terassen min. Planen var å bygge en trekasse rundt, men jeg er litt usikker, skal jeg heller rense det på utsiden og male beina i en kul farge tro??
Jeg skal ihverfall kjøpe litt dill og dall til å pynte det opp med. Og så skal det brukes både hvileplass både med og uten vann er planen :)
(Takk til alle dere flotte bloggdamer der ute, som har inspirert meg masse og gjort noe med hva jeg tenker at jeg kan pynte og møblere med ute..)

5 kommentarer:

  1. Burde ikke lage kasse rundt, nei! Stilig som det er. Veldig stilig! Tenk å fylle opp med varmt vann, drysse over noen roseblader...hvis man har....og bare ligge og nyyyte livet;)

    - og så ville jeg hatt friluftsbibelen min, som tåler vann, i nærheten. Den er helt genial! og anbefales på det varmeste til terrasseterapislumring:)))
    Klem Torunn

    SvarSlett
  2. Dette var en god ide,,,blir helt sikkert flott med mye blomster i badekaret.

    SvarSlett
  3. Vask/rens/skrubb karet rent for etiketter og tape o.l. på utsiden og mal beina.
    Husk å rengjøre beina skikkelig med noe som fjerner fett (avfettingsmiddel eller kanskje motorvask-middel) så du fjerner gamelt smuss,og såperester. Før du maler med den fargen du vil ha foreslår jeg at du lar beina få et strøk med Hammerite som grunning. Det er maling som holder rust borte og binder evt. rust som allerede finnes. Mal 2 strøk med fargen du har valgt og kanskje du skal bruke 1 strøk (lasere)slik at du får et litt gammelt uttrykk på beina når du er ferdig.

    Uansett så har du fått et supert terrasse-møbel som du kan bruke både med å uten vann.

    Den boka som du har funnet Geiteramssaftoppskriften i skal jeg se om jeg også kan få tak i.

    Tusen takk for titten og kos deg masse.

    SvarSlett
  4. For ein fantastisk ide.:) Sånt har eg lyst på også!! Såg ut som du kosa deg skikkelig på bildet lenger oppe.:)
    Ha ein god søndagskveld!

    SvarSlett

Takk for besøket, koselig om du legger igjen en kommentar før du reiser videre. (Kommentarer på gamle innlegg vil ikke bli vist før jeg har godkjent dem)