onsdag 29. juni 2011

Søsteren fyller år

 Onsdag ble lillesøster 30 år. Vi har i lang tid prøvd å høre med henne om det ble noe feiring, men det var så mye fram og tilbake, at tilslutt bestemte vi oss bare for å reise på overraskelsestur. Vi hadde alliert oss med søsterens kjæreste, så vi viste de var hjemme. Plukket opp en annen søster, kjøpte festhatter og såpebobler og møtte opp uten for jobben hennes. Gøy! Onsdagen var vi ute og spiste middag med noen av vennene hennes, og så inviterte vi henne med på tur etter jobb torsdagen. (St.hans) 
 Mens vi ventet på at bursdagsbarnet skulle bli ferdig på jobb hadde jeg, mannen og lillesøster en flott bydag i Oslo.
 Når søsteren  kom til byen var vi klar for en sommerkveld på Oslofjorden. Her ser dere de fine søstrene mine (Håper dere tilgir meg for at jeg blogger dere)
 Og her er jeg og mannen. (Jeg skal innrømme at det ikke gikk så veldig lang tid før vi måtte på med mer klær..)
 Denne måken ville nok gjerne smake litt av det deilige rekebordet vårt..
 For ei sørlandsjente var det fint å tilbringe st.hans på sjøen igjen, selv om ingenting kan måle seg med st.hans i Grimstad.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med søster'n!
    For en herlig måte å feire på - idyll =)

    SvarSlett
  2. Så trivelig Beate :-) og hva gjør vel tidvis noen mørke skyer når en er sammen med familie og venner!

    SvarSlett

Takk for besøket, koselig om du legger igjen en kommentar før du reiser videre. (Kommentarer på gamle innlegg vil ikke bli vist før jeg har godkjent dem)