torsdag 10. november 2011

November??


Kalenderen sier vist at det er 10. november, men en skulle nesten tro det var september så flott høstvær som vi har hatt de siste dagene!
 Jeg har vært hjemme ei uke, og skal være hjemme ei stund til, for å fylle på med nye krefter.
 Enkelte dager føler jeg meg like sløv som pus her..
 Men jeg prøver være flink å ikke ligge for mye på sofaen, så jeg har vært ute på tur, gjort hagearbeid osv
og ellers koser jeg meg så mye jeg bare kan. Bål-panna er absolutt fantastisk å ha!

2 kommentarer:

  1. Å skaffe seg påfyll trenger ikke nødvendigvis å bety å ligge strak på sofaen, nei :) Håper du får hvilt deg nok og ladet batteriene godt. Klem <3

    SvarSlett
  2. Jeg elsker slike bålpanner! Jeg kjøpte med en bålkurv, men det er ikke set samme.
    Takk for hyggelig kommentar!
    Kos deg videre i høstværet :-)
    Klem fra LIV

    SvarSlett

Takk for besøket, koselig om du legger igjen en kommentar før du reiser videre. (Kommentarer på gamle innlegg vil ikke bli vist før jeg har godkjent dem)