søndag 3. mai 2009

Konfirmanthelg

Du er ein blome i Guds hage,så fargerik og fin.
Og blant mimosar og syrinerer det denne plassen som er din.
Du ska’kje flyttast eller fjernast,du e’kje kun til bry.
Du ska’kje kvelast eller skjulast,
men stå i blomst og vere DU.
I dag har det vært 4 konfirmasjonsgudstjenester her hos oss, jeg har dersverre bare fått være med på 2 av dem (Jeg har desverre ikke fått evnen til å være to plasser på en gang..)
Jeg skulle gjerne ha vært sammen med alle konfirmantene mine i dag, men jeg håper at jeg gjennom roser, hilsen og bilder fikk gitt noe til de jeg ikke fikk vært sammen med også.

3 kommentarer:

  1. Heihei!
    Ja nå er det konfirmasjonstid:) I år kjenner jeg faktisk ingen konfirmanter, men om noen få år har jeg jo min egen gutt:)

    Ønsker deg en kjempefin søndagskveld!
    Klem fra Chatrine:)

    SvarSlett
  2. J konfirmanter er det mange av. Her i huset er vi ferdige med 3 og har 1 igjen.
    Men vi er invitert i konfirmasjon..koselig det også.-))

    SvarSlett
  3. Du virker så engasjert og flink med konfirmantene dine Beate, skulle ønske alle konfirmanter hadde en sånn som deg! :)

    SvarSlett

Takk for besøket, koselig om du legger igjen en kommentar før du reiser videre. (Kommentarer på gamle innlegg vil ikke bli vist før jeg har godkjent dem)