søndag 23. januar 2011

Jeg skal til lading

Livet er innimellom litt tøft, og nå kjenner jeg at jeg trenger en liten pause.
Reiser bort denne uka, kaller det å skulle på lading.
Ro og fred, god mat, peis og bøker, bading og turer, og noen å prate med.
Det skal bli godt, og litt skummelt..

I dag kom ei venninne innom med gave til meg. De vaqr noen venninner som hadde bestemt seg for å gi meg en gave jeg kan ta med på tur! Er jeg ikke heldig?
Sjokolade, kalender, fotoramme, en kosegris eller en heldiggris, kleenex, og garn og pinner til en bolero. Silke alpaca. Skikkelig luksus!

5 kommentarer:

  1. God tur! Bruk dagane til å ladde opp..Gler meg til å høyre frå deg igjen. kjære venn!

    God klem

    SvarSlett
  2. Lykke til med ladingen!! Høres veldig klokt ut!! AnneK:-)

    SvarSlett
  3. Slike gode venner er gull verdt! Håper du får ei god uke på Modum, at du får ladet batteriene på flere måter. Klem <3

    SvarSlett

Takk for besøket, koselig om du legger igjen en kommentar før du reiser videre. (Kommentarer på gamle innlegg vil ikke bli vist før jeg har godkjent dem)