tirsdag 5. juli 2011

Til deg!

 bare fordi du er du!

6 kommentarer:

  1. Du er fantastisk <3
    På de mindre gode dagene mine titter jeg på kortet jeg fikk med med blomstene av deg i vinter - ordene gir meg en god følelse. Hver eneste gang!

    Klem <3

    SvarSlett
  2. Takk den trengde eg no...
    Sola skin og feberen herjar vilt med meg..

    Vonar du får nyte SOLA!!

    SvarSlett
  3. Myrte ♥ jeg er veldig glad om du fortsatt blir glad av det! Det minner meg om hvor lite som egentlig skal til for å glede noen.
    Sigrid, jeg ønsker deg masse god bedring!!

    SvarSlett
  4. Å, sukk! Du er så god! :)

    SvarSlett
  5. Tusen takk <3 Roser er det fineste som finnes, nå ble jeg glad! Ha det fint!

    SvarSlett

Takk for besøket, koselig om du legger igjen en kommentar før du reiser videre. (Kommentarer på gamle innlegg vil ikke bli vist før jeg har godkjent dem)