fredag 8. juni 2012

Rullesteinsgudstjeneste på flø

Kirkelig ansatte i Møre har vært samlet et par dager. Her er noen glimt fra gudstjenesten i går kveld.



 Gode sanger,flott dans, forsøk på å forme troen min i plastlina- etterfullt av gode samtaler, Tegnet syndene mine i sanden og sett bølgene vaske dem bort, drukket nattverdsvin fra skjell, gode kollegaer og en fantastisk solnedgang ♥ VAKKERT OG GODT












 Egentlig var det enda vakrere enn det disse bildene viser, men jeg var mye mer opptatt av å suge inn inntrykk, enn av å få tatt bilde av de i går. Noen bilder gjør seg kanskje best på den indre minnebrikken

5 kommentarer:

  1. Det ser fantastisk ut!! Ak:-)

    SvarSlett
  2. Nei har du sett på maken til kreativitet!! Slik nytekning bare må man like :-) en ser av bildene at dette tiltrekkes de litt yngre folk og det føles så flott Beate, må ha vært en fin fin kveld.

    Ordene dine med bølgene og sanden fikk var så flotte at jeg ble nesten på gråten. Kanskje jeg låner dem en dag om jeg har et bilde som passer.

    God helg vennen, kos deg og nyt sommerdagene.

    SvarSlett
  3. <3 Å! Dette såg ut som ei stor oppleving. God solskinsklem til deg. Anne Marta

    SvarSlett
  4. Så nydeleg!! Eg er vant til utegudstenester ved fjellvatn eler ved fjorden, men dette vart jo heilt spesielt, med solnedong på strand mot havet! Var jo på Flø i sommar, og ser ut som me lyt ein tur denne sommaren også;) Fekk forresten julekort av campingplassen der, trudde det var nokon som tulla med oss, men er sikkert noko dei gjer:) Kjekt! Ha ei flott helg vidare!

    SvarSlett
  5. Så herlige bilder og så stemningsfullt! Det der så ut som en gudstjeneste jeg ville ha likt - ute, solnedgang, stemning og ..vakkert! Takk for at du delte :) Håper du har gode dager - fulle av glede og fred - og sommer og sol! Jeg setter så stor pris på alt du skriver til meg, du er bare så god. Tusen takk skal du ha. Velsignet uke ønskes deg videre. klem

    SvarSlett

Takk for besøket, koselig om du legger igjen en kommentar før du reiser videre. (Kommentarer på gamle innlegg vil ikke bli vist før jeg har godkjent dem)