tirsdag 15. september 2009

30, men ingen panikk

Lørdag var min store dag. Jeg ble 30. Jeg er av de som liker å bli 30, og ikke en av de som aldri blir mer en 29.. men det er mulig jeg stopper på 30...
Jeg hadde en fantastisk dag med gode venner på besøk. Jeg fikk så mye flotte gaver at det nesten er flaut. Tusen takk alle sammen!

Det ble desverre ikke tatt så mange bilder.. (Hvis noen var her og tok bilder er det kjekt om jeg får de) Festen ble feiret i ungdomsavdeling i kirken der jeg jobber. Jeg hadde pyntet med lilla, som er yndlingsfargen min, engler, (ja jeg har litt dilla.. strikka 43 engler jeg gav bort en engel til hver gjest, små sjokkoladehjerter på en papirlapp med et godord, og masse norgesglass med lys og rognebær. Vi spiste koldtbord og masse gode kaker. Takk til alle som kom med mat, eller var med å hjelpe til :)

Ser dere så masse flotte gaver jeg fikk? Jeg er sååå heldig!
Jeg fikk:
Penger
Stor keramikkengel og gavekort på hudpleie
Strikkebok
Et par bøker
Hudpleieprodukter
Smykker
Hilsong cd
Blomster
Boks med masse godt og spise og drikke
Vase
Kosta boda fat og skål
Gavekort på aromaterapi
gavekort på tilbords
sjal
Lappeteppe
Garn
Vin
Sjokolade
Karaffel
Englebilder
Tova veske
Penger til Boliviaprosjekt
og masse koselige meldinger og hilsninger. Tusen takk til alle sammen!



7 kommentarer:

  1. Gratulere så mye med vel overstått:) Engler er så vakre, har sansen for de:) Virker som du hadde er strålende dag.. Hyggelig av deg å lage noe til hver eneste gjest, virkelig:)

    Kos deg masse med de flotte gavene du fikk...)

    P.S Jeg er bare 30 og noen (mange) måneder....

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med overstått dag! Ser ut som du hadde en flott feiring, og det er vel akkurat sånn en 30 års dag skal være! Selv er det bare noen få uker igjen til jeg fyller 30,og jeg er blandt dem som gruer meg, tror jeg.. Men det er vel ikke verre enn andre dager, og så er det jo en ypperlig unnskyldning til å lage fest for venner og kjente

    SvarSlett
  3. Gratulere SÅ masse..
    Så søte englane er, har du oppskrift?

    Sept er flott månad å ha bursdag ;-)

    SvarSlett
  4. Gratulere med tredveårsdagen som var,fin alder det,men så sies det jo at man ikke er eldre enn man føler seg,så da er jeg ca.30 jeg også,hihi,selv om jeg på papiret er nesten dobbelt så gammel.Så mye fint du fikk,og englene var kjempesøte,hyggelig for gjestene å få hver sin.
    Ha en fin kveld:o)

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med 30-års dagen din. Og hvilken feiring!!! Bildene dine frister og jeg måtte studere colt-bordet. Nå ble jeg sulten!!

    Flotte gaver fra snille mennesker. Hva mer kan man ønske seg?

    Lykke til med 30-årene. Det er en fin tid ... hi hi fra hun som er 44 ...

    Klem fra Marit

    SvarSlett
  6. Høres ut som en herlig feiring og en fin fest :)

    SvarSlett
  7. Gratulerer med overstått dag, og flott feiring!
    30 er et fint tall, kan nesten love deg at 40 blir enda bedre. Som du ser har du vunnet en liten premie i bloggen min, sender du postadressen din til linvik@online.no har du premien snart.

    SvarSlett

Takk for besøket, koselig om du legger igjen en kommentar før du reiser videre. (Kommentarer på gamle innlegg vil ikke bli vist før jeg har godkjent dem)