mandag 26. oktober 2009

Jeg er blitt student igjen


Jeg er begynt å studere igjen. Et deltidstudie. Arbeidsveiledning. Skal være 3 uker i året på skole, 3 år frammover. I tillegg skal jeg ha praksis (Lede en veiledningsgruppe) og skrive oppgave. Første undervisningsuke var sist uke. Det var en hektisk, men spennede uke. Vi jobbet mye med den gode samtalen og å være i det sagte. Spennede. Kanskje jeg deler noe av det med dere etterhvert. Litt strikking ble det også, så nå er jeg igang med kjolen. Strikkeriene mine kan dere se her
Denne flotte blomsterbuketten fikk jeg av mannen når jeg kom hjem. Heldige meg.

5 kommentarer:

  1. spennande å lære noko nytt..
    lykke til..
    Nydeleg bukett!

    SvarSlett
  2. Spennande med studier:) Lykke til!!!
    Nydelig bukett du har fått.
    Ønska deg ei fin veke og takk fr helsing hos meg.
    Klem

    SvarSlett
  3. Det hørtes ut som en spennende studie. Fikk lyst til å lese de bøkene du hadde tatt bilde av. Spesielt den om den gode samtalen.

    SvarSlett
  4. Så flink du er!!! Er gøy å lære nye ting :)

    SvarSlett
  5. Så spennende studie! Synes du er flink som hopper i det, det er moro å lære nytt også, da;))
    Det var en flott bukett du fikk, nydelige farger;)

    SvarSlett

Takk for besøket, koselig om du legger igjen en kommentar før du reiser videre. (Kommentarer på gamle innlegg vil ikke bli vist før jeg har godkjent dem)