torsdag 15. juli 2010

Vakkert












Alt er blomster i hagen

6 kommentarer:

  1. Oi! Nydelige blomster, nydelig hage (antar jeg), nydelig bilder og nydelig verden :D

    SvarSlett
  2. Nydleige blomster, snakker du om guds gave til menneskeheten :-) og de benyttes både i glede og sorg, hærlig i grunn, sier så mye selv om den blomsten er aldri så liten.

    Håper du har vært ut på dusja med sprayflaska, at det ikke er regnet som har inntatt dine vakre blomster. Utrykksfullt uansett Beate.

    SvarSlett
  3. Så vackra bilder från dina semesterturer, jätteroligt att titta på för en som aldrig varit i Norge, bara drömt om...

    SvarSlett
  4. Innmari fine bilder!! Og så fin katt!! Jeg skjønner at det er en rase katt!? Jeg ænsker meg en gul katt, har en stripete grå/brun nå. Det er hyggelig med katter!! Du får vise oss mer bilder etterhvert!! Jeg begynte på jobb idag, det var igrunnen helt greit!! Hilsen AnneK:-)

    SvarSlett

Takk for besøket, koselig om du legger igjen en kommentar før du reiser videre. (Kommentarer på gamle innlegg vil ikke bli vist før jeg har godkjent dem)