fredag 2. september 2011

Ko:ko

Er du litt ko:ko? Det er ihvertfal jeg, og jeg blir stadig mer ko:ko

Ko:ko er ikke bare noe jeg er, det er også et nytt norsk design (med tilhørighet i Fosnavåg), og en ny blogg som det er verdt å sjekke ut.
Ko:ko har litt av hvert å by på! Kjoler, skinprodukter, og interiør.




Jeg kan ikke si annet en at jeg gleder meg til dette kommer i salg i oktober!
Alle bildene er foresten lånt med tilatelse fra ko:ko sin egen siden på facebook.

Så langt har de fått forhandlere i : Steinkjær, Oslo, Vinje, Myrvåg, Ålesund, Måløy, Lillestrøm, Oslo , Kirkenes, Lyngdal, Farsund, Bjorli, Kolbotn, Røros, Sarpsborg, Molde, Vatne, Slemmestad og Fosnavåg.
Kjenner du til en butikk som burde selge disse produktene kan du kontakte stine@kokonorway.no
Skulle du være i tvil, ja, dette er reklame, men nei, jeg er ikke sponset, jeg bare skryter av noe nytt og stilig!

3 kommentarer:

Takk for besøket, koselig om du legger igjen en kommentar før du reiser videre. (Kommentarer på gamle innlegg vil ikke bli vist før jeg har godkjent dem)