tirsdag 27. desember 2011

God jul!

Det har vært lite tid til blogging i det siste, med masse som skulle gjøres, og familiebesøk i jula, men nå har det roet seg, så da har jeg en plan om å få blogget litt framover.
 Denne jula har vi feiret hjemme hos oss selv. Vi har vært her flere juler før, men aldri hjemme på selve julaften. I år fikk jeg lokket mamma og Otto + min søster Gro på besøk. Veldig koselig! Hvis de trodde de skulle på ferie tok de nok feil, for her var det nok av ting som fortsatt skulle vært gjort før det ble jul, så jeg sier de har vært på arbeidsleir, men jul ble det, og koselig ble det!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket, koselig om du legger igjen en kommentar før du reiser videre. (Kommentarer på gamle innlegg vil ikke bli vist før jeg har godkjent dem)