mandag 13. juli 2009

Overaskelse, familie og gode sommerdager

Det er sommer, det er sol og det var langhelg.. Vi har vært en tur i Øystese. Planen var at vi begge skulle reise nedover på overaskelsesbesøk til min bonusmamma som ble 50 år. Mannen måtte desverre utsette reisen pga jobb, så jeg satt meg på bussen til Bergen, og videre med buss derifra til Øystese. Ingunn hadde invitert noen gjester til et lite hageselskap. Jeg skulle ønske jeg hadde hatt film av det øyeblikket det da det gikk opp for Ingunn at jeg var der. Sånne overaskelser er gøy :)


Selv om hun ikke lenger bor med pappaen min, vil hun alltid være bonusmammaen min <3

Vi hadde avtalt med pappa at vi fikk bo der. Det var kjekt å treffe han også, selv om det ikke ble så mye, for fredag kvelden reiste han til Hellas. Vi reiser etter om litt over 2 uker, og gleder oss til det!


Lørdagen var det tid for mer selskap, og tid for å treffe de to tantebarna. Det er trist at de bor så langt unna, for det skjer så mye mellom hver gang vi treffes, men det var veldig stas å få treffe de igjen nå.
Det ble også tid til å leke litt turister. Her er vi en kveldstur til Gullfiskvatnet.

1 kommentar:

  1. Så ut som en fin tur :):) Og mange fine bilder du har lagt ut :)

    Hvor skal du til i Hellas? Jeg skal til Rhodos selv i august :)

    SvarSlett

Takk for besøket, koselig om du legger igjen en kommentar før du reiser videre. (Kommentarer på gamle innlegg vil ikke bli vist før jeg har godkjent dem)