mandag 27. juli 2009

100 innlegg- jeg feirer med å gi bort en gave!

Jeg oppdaga akkurat at jeg har pasert 100 blogginnlegg, og i den annledning vil jeg gi bort en liten gave til en av mine lesere. Hva det blir vet jeg ikke enda, kanskje jeg finner noe fint på ferie, eller så blir det noe hjemmelaget.

For å være med i trekningen av denne gaven legger du igjen en kommentar under her. Skriver du om bloggen min hos deg, og legger igjen en link her hos meg som viser at du har gjort det får du et ekstra lodd. Jeg trekker hvem som får gaven lørdag 8 august.

6 kommentarer:

  1. Jg er sååå med!! :D og jg har laget et innlegg om bloggen din - og deg!!! Enjoy!

    http://duonutta.blogspot.com/

    Ps.GLA I DÆ!!! :D

    SvarSlett
  2. Så koselig da. Ønsker deg en kjempetur til Hellas. Kos deg virkelig....finnes ikke bedre sted en Hellas : )

    SvarSlett
  3. Jeg vil væære med! Selv om jeg nøyer meg med ett "lodd":)

    Jeg er kanskje for sen allerede; men god tur! Håper ferien blir herlig:)

    SvarSlett
  4. Jeg vil også være med! Og god tur fra meg og!
    Tar gjerne to lodd, jeg da.. ;)
    http://kikjasverden.blogspot.com/2009/07/for-frste-gang.html

    SvarSlett
  5. Åh, dette vil jeg være med på! :-) Men bare det fantastiske rosebildet var jo en gave for øynene. Skulle gjerne kjent duften også. Ellers tar jeg selvsagt gjerne et ekstra lodd, så her er lenken til bloggen min: http://helmies.blogspot.com.

    Klem fra Helga Marie

    SvarSlett
  6. God tur, kos deg masse...
    Og 8.august er ein bra dag ;-)
    Bryllaupsdag!

    SvarSlett

Takk for besøket, koselig om du legger igjen en kommentar før du reiser videre. (Kommentarer på gamle innlegg vil ikke bli vist før jeg har godkjent dem)