tirsdag 21. juli 2009

En blogganbefaling

Jeg bruker mye tid på å lese andres blogger. Jeg koser meg med det, for det er så mange flotte blogger der ute. Mye vakkert å se, og mye inspirasjon å hente.

Noen av de skattene jeg har funnet der ute i bloggverden har jeg lyst å dele med dere.
Kanskje dere har noen blogger dere vil anbefale meg å titte innom?

Bloggen jeg har lyst å anbefale i dag er Miamor sin blogg.

Jeg mister nesten pusten av bildene på bloggen hennes. Jeg syns de er så uendelig vakre!

Og kombinert med de vakre ordene hun skriver, egne eller andres, blir bloggen virkelig verdt et besøk. Hun har en egen evne til å se det vakre i ting vi har rundt oss.


En dør f.eks.

(trykk på bildet så kommer du til innlegget bildet er lånt fra)

eller rust.
(trykk på bildet, så kommer du til innlegget bildet er tatt fra.)

Besøk miamor nå. Jeg garanterer at du får en god opplevelse.
(Miamor, jeg håper du tilgir meg for å ha lånt bildene dine...)

Men du, før du går... har du en blogg å anbefale meg??

4 kommentarer:

  1. Vet ikke om du vet om den bloggen, men jg annbefaler deg å følge me den :) du vet jo litt om hvem d er :)

    http://tilmeg.blogspot.com/

    SvarSlett
  2. Ja liker også den bloggen veldig godt : )

    SvarSlett
  3. Jeg vet ikke om det blir "din" bloggsjanger, eller noe sånt, men http://hjartesmil.blogg.no/ er min absolutte favoritt :)

    Svar: *sende masse treningslyst* Min kom først nå da, etter halvannen måned med fire-fem ganger i uka. Før det var det kun brudekjolen som var motivasjonen:P

    SvarSlett
  4. ..det er helt flott Beate...koselig at du anbefaler bloggen min..kos deg....

    SvarSlett

Takk for besøket, koselig om du legger igjen en kommentar før du reiser videre. (Kommentarer på gamle innlegg vil ikke bli vist før jeg har godkjent dem)