lørdag 17. april 2010

Hakkalegården

I dag har jeg vært på dametur til Hakkalegården. Det var aglowmøte der. En gjeng kristne damer som var samlet med andre ord. Det har vært en god dag i fantastiske omgivelser!Disse fantastiske og morsomme dyra var det første som møtte oss. Bare det var verdt turen for en garngal som meg. Jeg ønsker meg en egen alpakka altså!
Etter å ha hilst på dyra fant vi veien inn å låven. Bilde over her er tatt på utsiden.
Ingen tvil om at vi er på besøk i en kreativ oase.Inne i låven var det butikk og kaffe. Ble ikke annet en mathandlig på meg i dag, men neste gang blir det nok både en og to ting med hjem. Jeg anbefaler gjerne en tur innom denne fantastiske plassen, gleder meg alt til å reise tilbake.
For flere bilder både av plassen og alt det flotte som var inne besøk denne bloggen

6 kommentarer:

  1. Dit vil jeg! For noen skjønne dyr, forstår godt at du vil ha en sånn. Takk for link og ha en flott søndag!

    SvarSlett
  2. Hakkadalen leste jeg først, he he men det blir vel noe litt annet... Men så ut til å være en toppers og spennende plass ja. Kan man ha det bedre, en kombinasjon av trivelig folk og plass!!
    Kjekk søndag til deg.

    SvarSlett
  3. For noen skjønne alpakkaer! Jeg vil også ha en egen alpakka ;) Kanskje vi må starte en alpakkafarm når vi blir rike? ;)

    SvarSlett
  4. "En kreativ oase"...
    Det må ha vært en fin tur og opplevelse, ja.
    Herlig! :))

    SvarSlett
  5. Looks like a really nice place to visit. I first wondered what kind of animals They were, now I know, Alpacas.

    SvarSlett
  6. Så kjekt å lese :-) Var du her på Aglow altså!! Det var ein heilt fantastisk kveld!!!! Måtte det berre bli fleire! Gi meg eit vink om du kjem tilbake her då!! Eg greier ikkje alltid følge med når her blir mange folk :-) Vi mista desverre ein alpakka idag. Veldig trist :-( Ein av dei første vi fekk. Skal følge med bloggen din :-)

    mvh Aina

    SvarSlett

Takk for besøket, koselig om du legger igjen en kommentar før du reiser videre. (Kommentarer på gamle innlegg vil ikke bli vist før jeg har godkjent dem)