torsdag 1. april 2010

Marsfavorittene

Da var mars måned over og det er tid for å se litt tilbake. Hvilke blogger har gitt mest glede denne måneden f.eks? Det er utrolig vanskelig å velge, og jeg ser at det ikke er et helt godt system, for de dagene jeg blar meg gjennom mange blogginnlegg blir det nok ikke alltid gitt så mange stjerner, men her er ihvertfall marsfavorittene, og det er ingen tvil om at disse fortjener plassen, det er bare så mange flere som skulle hatt litt positiv omtale også.

Dans på roser var på favorittlisten min i februar også. Hos henne er det masse inspirasjon å hente, ta deg en tur innom og nyt!
Katrine, med bloggen
FOTO er en dyktig fotoblogger. Absolutt verdt å besøke henne.

Ruth Synøve sin blogg Min Fotoverden er også verdt å besøke. Jeg blir alltid inspirert av en tur innom bloggen hennes :)


Kos dere med blogging og blogglesing og ha en god påske!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket, koselig om du legger igjen en kommentar før du reiser videre. (Kommentarer på gamle innlegg vil ikke bli vist før jeg har godkjent dem)