søndag 4. april 2010

Påsketur

Vi har hatt hjemmepåske i år, og det har vært godt. Vi har selvfølgelig ikke bare vært inne, et par besøk har det blitt, og i går var vi ute å gikk tur med kameraet. Turen gikk til Herøy gard.


(Trykk på bildet, så blir det større.)

Det er godt å kjenne at våren er her! Vi koste oss meg å gå rundt på øya, på jakt etter fotomotiv. Omgitt av gamle bygninger, kirkeruiner, sauer og tursti var ikke motivene vanskelige å finne, det var bare litt vanskelig å bestemme hvem av oss som skulle ha kameraet. Vi bytta på så godt vi kunne.
Denne sauen ble jeg helt sjarmer av.

Dette bildet er det mannen som skal ha æren for.



2 kommentarer:

  1. Herleg bilete av sauebukken! :D

    Ha ein flott andre påskedag!

    SvarSlett
  2. Kameradeling hender det seg vi må drive med her hjemme også. 2 speilrefleks på 4 mennesker går ikke alltid opp ;) Men det er nok for det meste jeg som står for knipsingen, selv om mannen nok er like så flink som det jeg er. Det er nå en gang min hobby.
    Jeg har ikke vært på tur i påska, kroppen er så stor og tung nå, så jeg dryger turene til etter at Noah er født tenker jeg :)

    SvarSlett

Takk for besøket, koselig om du legger igjen en kommentar før du reiser videre. (Kommentarer på gamle innlegg vil ikke bli vist før jeg har godkjent dem)