søndag 15. februar 2009

Karneval

Vi har hatt karnevalsgudsteneste i dag. Det er alltid så kjekt. Jeg skulle gjerne ha vist dere alle de flotte ungene som hadde kledd seg ut, men siden jeg er litt forsiktig med å legge ut andres unger på nett får dere klare dere med bilde av meg som Bartimeus, den blinde mannen Jesus gav synet tilbake.



Og ikke minst må jeg få vise dere mannen min. Han er en sann engel ;)






Jeg må også få vise dere noen bilder fra et annet år vi hadde karnevalsgudsteneste. Det er nok en av de beste opplevelsene mine i jobben. Jeg har alltid drømt om å få være flyvende engel, og for 2 år siden fikk jeg oppleve at den drømmen gikk i oppfyllelse. Se her:










4 kommentarer:

  1. Morsomt! Og jammen satt du høyt oppe:O

    SvarSlett
  2. Så gøy!
    Du, jobb3en din!??? Er du prest eller kateket eller hva?
    Det har jeg liksom aldri helt forstått!!
    Brillene var fine til deg!
    Katta vt jeg fortsatt ikke navnet på, kan du røpe det?
    Hilsen med en takk for besøk hos meg!
    Nunne.

    SvarSlett
  3. Du er altså en kreativ sjel :D

    SvarSlett
  4. Hei hei.... såå nydlig kirke du jobber i. og jammen var du en flott engel også.Mange flotte ting har du også laget... flott julekrybbe..ha ei god helg.

    SvarSlett

Takk for besøket, koselig om du legger igjen en kommentar før du reiser videre. (Kommentarer på gamle innlegg vil ikke bli vist før jeg har godkjent dem)