mandag 23. februar 2009

Mandagstema- Mykt/soft

Myk katt og myk mann, gjør meg myk :)

10 kommentarer:

  1. Nydelig myk stund du har foreviget der:o)

    SvarSlett
  2. :-)) samma farge på pelsen også gitt!! men hvem maler høyest når matmor stryker??

    SvarSlett
  3. Hei. Takk for tipset om Mandagstema. Har meldt meg på:) Artig greie. Fint bilde du har tatta av din kjære og katten..

    SvarSlett
  4. Heihei!
    Tusen takk for koselig hilsen til meg på min blogg ang lille stolen min:)

    Veldig koselig bilde hos deg med temast MYKT:)

    Ønsker deg en riktig fin kveld sammen med din "myke" familie;)
    Klem fra Chatrine:)

    SvarSlett
  5. Dette var da fantastisk stemningsfullt. De sier at hunder er like sine eiere, men det samme må da gå for denne vakre katten ;)

    SvarSlett
  6. Så koselig bilde da!!
    Ha en flott, myk uke!!

    SvarSlett
  7. Åh, nå ble jeg nesten litt rørt:)

    SvarSlett
  8. Herlig! De klær hverandre :)

    SvarSlett

Takk for besøket, koselig om du legger igjen en kommentar før du reiser videre. (Kommentarer på gamle innlegg vil ikke bli vist før jeg har godkjent dem)