mandag 21. januar 2013

Min nye fotoveske


Det er på tide at jeg viser fram den fine fotovesken jeg fikk til jul! 
Jeg elsker den! Her har jeg plass til at fotoutstyret ligger trygt og godt, samtidig som den er så stor at jeg får meg meg strikketøy og andre ting som jeg kan komme på å trenge iløpet av en dag.


Dere som har fulgt bloggen min lenge husker kanskje at jeg har skreve om disse fotovesker før, men de er litt dyre, så den har blitt stående på ønskelista til mannen nå kjøpte den til jul.

Du finner denne og mange fler vesker på Fotobag.no

4 kommentarer:

  1. Ohoiiii og grattis!! sikkert megapraktisk nnår en skal med kamera på andre steder enn i skogen Beate. Må klikke på de linkene dine her, se å få satt noe på ønskelista til neste år, he he

    SvarSlett
  2. Kanonbra! :) flott veske, sånn en skulle jeg hatt ;)
    Og du? jeg håper du har det bra? ønsker deg iallefall en god dag - og uke videre. mange klemmer herfra!

    SvarSlett
  3. Den er så fin! Har en på min ønskeliste til bursdagen min hehe :D

    SvarSlett

Takk for besøket, koselig om du legger igjen en kommentar før du reiser videre. (Kommentarer på gamle innlegg vil ikke bli vist før jeg har godkjent dem)