fredag 13. mai 2016

"Fannys fyldige fersken" hjemmelaget iste

Jeg har helt dilla på te fra tetøsene! Pepermynte og lakris er den absolutte favoritten.
Men etter at jeg fant ut at fiolen i Stryn solgte te fra tetøsene, har det åpna seg nye muligheter, så nå blir det utprøving av nye smaker framover. Den siste tetøsen som fikk være med hjem var "Fannys fyldige fersken". Og den er super som iste. Jeg kokte opp vann og lager litt sterk te. Så fyller jeg på med kaldt vann og isbiter. For å gi enda litt mer smak hadde jeg i litt sitron, og litt honning. Kjempe godt!

1 kommentar:

  1. Høyrest ut som ein herleg drikk til varme sommardagar!

    Vi ventar!

    God Pinse og 17.mai!

    SvarSlett

Takk for besøket, koselig om du legger igjen en kommentar før du reiser videre. (Kommentarer på gamle innlegg vil ikke bli vist før jeg har godkjent dem)