torsdag 12. mai 2016

Vis meg din poster, og jeg skal si deg hvem du er

 Jeg tipper jeg ikke er den eneste som er glad i postere!
Jeg har ikke så mange (enda...) men de jeg har, er sånne som jeg bare har måtte ha...

Denne "E å du" posteren f.eks var en sånn.
 
 
Jeg falt også veldig for venner.
Den valgte jeg å kjøpe som nedlastbar fil.
Det åpner for mange nye muligheter.
I dag har jeg hatt to gode kollegaer, som også er gode venninner på besøk.
Til lunsj valgte jeg å printe den ut på små lapper, og legge den som en liten hilsen på tallerkenen.
 
 
Posteren, eller plakaten som jeg egentlig ville ha kalt den har jeg kjøpt hos pictureit
Pictureit er et lite firma i Kristiansand. Jeg synes det de lager er enkelt og tøfft.

Du finner dialektpostere, postere med byer, postere knyttet til familie, og det siste nye nå er navnepostere. Jeg har funne flere jeg har lyst på. Jeg tipper du finner noe du liker også. 
 
 
Hvis du trykker deg inn HER 
har jeg vært så heldig å få dele en rabattkode med deg: [ x98hfjpi ]
Du får 15% på alle ordre over 499 kr.
#reklame

1 kommentar:

Takk for besøket, koselig om du legger igjen en kommentar før du reiser videre. (Kommentarer på gamle innlegg vil ikke bli vist før jeg har godkjent dem)