søndag 2. august 2009

Sjarmerende spiseplass

I dag vil jeg ta dere med ut å spise. Vi møtes på torget i byen. Når alle er på plass går vi avgårde. Ut av mylderet på torget,og inn en smal liten gate med privathus. Opp en liten trapp og der åpenbarer det seg en sjarmerende liten restaurant utenfor et hus. Som tak over oss er d diverse planter som vokser. Bestemor i huset sitter ved et lite bord og ønsker oss velkommen, og straks er husets sjef der. Han setter sammen bord til oss og tar opp drikkebestilling før han går for å finne menyer,og da forstår vi at dette blir bra. Han kommer tilbake med 3 håndskrevne menyer,dekkorert med diverse morsomme og fine utklipp. Menyen er litt uoversiktlig,men pytt,den er virkelig sjarmerende.
Den ene lekre retten etter den andre blir etterhvert servert midt på bordet,det er meningen vi skal dele. Å så mye god mat! Koselig musikk fra høytaleren og to søte små kattunger som svinser rundt er med å gjøre stemningen. Før du går må du ta en tur å sjekke skiltet som hang på veggen på do... ;-)

1 kommentar:

  1. Nei, der bør man ikke parkere :)
    Send postadressen din til jorid@joridweb.com, så får du et kort i posten fra meg. Jeg har hatt trekking på bloggen min.

    SvarSlett

Takk for besøket, koselig om du legger igjen en kommentar før du reiser videre. (Kommentarer på gamle innlegg vil ikke bli vist før jeg har godkjent dem)