onsdag 20. juli 2011

Ferien har begynt!

Ferien har begynt! Deilig!
Så langt har det blitt en grillmiddag, og koselig besøk av venner jeg ikke har sett på 4 år, maling av rekkverk, litt husrydding og oljing av båt.
Jeg hadde et håp om late dager på terassen, men det har det ikke blitt så mye av enda.
 Men nå ligger Hellasbøkene på bordet, så jeg ser og leser og drømmer om sol og varme! Snart...!
Kos, Patmos, Athen, og kanskje et par øyer til står på programmet. Har du gode tips om ting vi må se og opplev, eller like gjerne kan droppe tar jeg gjerne imot. 
Gleder meg til å gå med sandaler, ha på sommerklær og bare nyte tilværelsen.

Men først skal jeg kose meg her i norge ei stund til. Bl. annet skal vi rekke en bursdagsfest med masse tanter, onkler og søskenbarn. Gleder meg!! Selv om det nok heller blir strikkakjole og strømpebukse og ikke sandaler og sommerkjole som blir antrekket i sjøbuda til tante og onkel!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket, koselig om du legger igjen en kommentar før du reiser videre. (Kommentarer på gamle innlegg vil ikke bli vist før jeg har godkjent dem)