torsdag 21. juli 2011

Har du 3 min til en viktig sak?

Se denne videoen og skriv under på underskriftskampanjen!



Sommeren 2010 sykla Christoffer Norge RUNDT for kreftsaken, og samla inn nesten en million kr. Denne sommeren er målet å samle inn en million underskrifter for kreftsaken.
Jeg har skreve under, er du med?
TRYKK PÅ LINKEN og skriv under! : http://www.underskrift.no/vis.​asp?kampanje=2946
 " Vær selv den forandringen du ønsker å se i verden" - Mahatma Gandhi

Jeg har skreve om Christoffer før, her og her
Det er utrolig hva denne gutten får til, men han trenger vår hjelp!

2 kommentarer:

  1. Så flott at den unge guten gjer ein innsats..
    Og flott at du linkar til han..

    SvarSlett
  2. Det er så beundringsverdig at det gir meg gåsehud, og min underskrift ligger der snart, helt klart!!

    Gåsehud har vi hatt av helt andre ting de siste dager, ei grusom helg som har vist oss det aller aller værte i mennesket, Godt du biser her det stikk motsatte Beate.

    Varm klem

    SvarSlett

Takk for besøket, koselig om du legger igjen en kommentar før du reiser videre. (Kommentarer på gamle innlegg vil ikke bli vist før jeg har godkjent dem)