onsdag 3. mars 2010

Noen bilder







8 kommentarer:

  1. Det i midten var kjempefint. Hva slags blomst er det egentlig?

    SvarSlett
  2. Likte alle tre eg! :) Klare og fine. Det av keijevilen er på ein måte best, for det er uventa?

    Ha ei fortsatt fin veke!
    Klem frå Elin :)

    SvarSlett
  3. Ops! Litt av ein skrivefeil... Touchmetoden ser ut til å slå seg av etter elleve! Det skal stå leikebilen! :)

    ;)

    SvarSlett
  4. Du er så flink til å ta bilder, Beate!
    Skulle ønske jeg var like flink.. :)

    SvarSlett
  5. Takk :) Jeg har masse å lære når det gjelder foto, men jeg syns det er kjempe gøy, og satser på at jeg lærer mer etterhvert.
    Freja78, det er en tulipan.

    SvarSlett
  6. Lekre bilder begge to, men den tulipanen da, sukk, og en tenker GUL er faktisk en farge som får en til å smile :-)

    SvarSlett
  7. Begge 3, Anne.... Hehe.
    Måtte bare tulle litt med Anne, Beate. ;)

    Den brøtyebilen var utrolig sjarmerende.
    Tipper at han er rimelig utslitt,
    og er glad for at våren er i namarsj. ;)

    SvarSlett

Takk for besøket, koselig om du legger igjen en kommentar før du reiser videre. (Kommentarer på gamle innlegg vil ikke bli vist før jeg har godkjent dem)