søndag 5. april 2009

Mamma mia for en forestilling!!

Vi er i oslo i helgen, og i kveld har vi vært på mamma mia!

Og jeg må bare si, mamma mia for ei forestilling!!
Har du ikke allerede kjøpt bilett, Løp og kjøp! Det var litt av ei forestilling, morsom, flott musikk, kulisser, flinke skuespillere, og de norske tekstene fungerte kjempe bra. Du kan se noen klipp her. Jeg likte forestillingen bedre en filmen!!
At min store håpløse ungdomsforelskelse har en av hovedrollene er selvfølgelig ikke noe minus ;) Jada, jeg blir fortsatt litt mo i knærne, selv om jeg aldri ville ha bytta bort mannen min!
Bildene har jeg lånt fra http://www.mammamiathemusical.no/


1 kommentar:

  1. Hihi.. Du har kost deg skjønner jeg? :) God Påske forresten :)

    SvarSlett

Takk for besøket, koselig om du legger igjen en kommentar før du reiser videre. (Kommentarer på gamle innlegg vil ikke bli vist før jeg har godkjent dem)