tirsdag 21. april 2009

Mandagstema: Hverdagsluksus

Når vi tenker etter tror jeg vi omgir oss med ganske mye hverdagsluksus. Tid forran dataen, en god middag en helt vanlig dag, et glass god drikke, et herlig garnnøste, fin musikk, osv, jeg kunne ha laga ei lang liste, men har denne gangen endt opp med to bilder.

Hverdagsluksus kan være den flotte buketten som står på bordet, den som en fikk en helt vanlig dag, bare fordi....

Bildet har jeg lånt fra herøybadet sine sider, siden det ikke er lov å ta bilder selv der inne..
Eller en tidlig morgenstund i basenget. Nesten hver tirsdag før jobb er jeg og noen kolegaer i basenget. Først svømmer vi litt, så er det en tur i bastu eller badestampen. Det er hverdagsluksu det..


Flere mandagstemabilder kan du se her

7 kommentarer:

  1. Det er jeg i grunn veldig enig i... og det å ta den svømmeturen synes jeg så veldig herlig ut da :)

    SvarSlett
  2. Enig! :) fin hverdagsluksus :)

    SvarSlett
  3. fin løsning på hverdagsluksus:)

    SvarSlett
  4. Hei, koselig å komme på besøk til deg. Det høres koselig ut å starte med en tur i bassenget:) Litt hverdagsluksus det ja:)
    Ha en flott dag:)

    SvarSlett
  5. Hmmm...den svømmingen hørtes herlig ut! Og så er det jo super trening. Også blomster; det ser jeg også på som luksus. Ja til blomster hver dag! (dessverre er ikke lommeboken enig).

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  6. Så koselige bilder :D

    SvarSlett

Takk for besøket, koselig om du legger igjen en kommentar før du reiser videre. (Kommentarer på gamle innlegg vil ikke bli vist før jeg har godkjent dem)