tirsdag 1. desember 2009

1. desember

Advent... det er hverdager som har begynt å ta på seg festklær.
Det er 1. desember i dag og jeg har åpnet første pakken i adventskalenderen min. Det kan du lese om her. Det er kjekt med kalender, men enda kjekkere er det å gi bort kalender. Å i år har jeg gitt bort hele 16, kalendere. En kalender var til min julevenn på Norsk StrikkeForum, så fikk mammaen min en, og min mann har fått en bruskalender. Den største kalenderjobben var kalenderene til de 13 kolegaene mine. En lang snor med godt og et ord for dagen. Utrolig kjekt med glade kolegaer som kan kose seg hver dag i denne hektiske førjulstiden. Kalenderene jeg laget til kolegaene mine







3 kommentarer:

  1. Så flott et adventsinnlegg da og så heldig dine arbeidskollegaer er!!!

    Takk fo googletips, reader er jo genialt! takk ;)

    Nattaklem fra emg

    SvarSlett
  2. Sånne daga ej angra på at ej slutta:-( Klem Tone

    SvarSlett
  3. Tone, hvis du kommer tilbake til oss skal jeg lage kalender til deg hvert år!!

    SvarSlett

Takk for besøket, koselig om du legger igjen en kommentar før du reiser videre. (Kommentarer på gamle innlegg vil ikke bli vist før jeg har godkjent dem)