søndag 6. desember 2009

6. desember

Alle skulle dele Guds stadige kjærlighet og omsorg.
Han så at vi ville trenge en måte
å la slike følelser komme til syne...
Derfor skapte Gud klemmer.
-Jill Wolf-

Jeg har hatt et fantastisk døgn i kirka sammen med 20 sprell levende 5. klassinger. Vi har hatt Lys våken i kirka hos oss denne helga. Det er første gang vi har det, men jeg føler meg ganske sikker på at det ikke blir siste!! Det har vært full fart, de har vært over og under alle kirkebenkene, de har sunget høyt og danset, det har vært mye latter, god pizza og film, kveldsavsluttning i mørk kirke med bare levende lys, fnising og visking liggende tett i tett i soveposene og en imponerende innsats på dagens gudstjeneste. Slike dager elsker jeg jobben min!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket, koselig om du legger igjen en kommentar før du reiser videre. (Kommentarer på gamle innlegg vil ikke bli vist før jeg har godkjent dem)