tirsdag 1. desember 2009

Novemberfavorittene

Da er november over, og også denne måneden har jeg gitt stjerner i google leseren til de blogginnleggene jeg liker ekstra godt. På topp denne måneden finner du:

Gledelige tanker, en nydelig blogg med mye kloke tanker. Et av favorittene denne måneden er dette innlegget her, om å ha tro på deg gode, ellers blir det bare kaos.

Elin sine draumesider, jeg har forelsket meg helt i bildene hennes! Se her f.eks, eller her. Så mye stemning og fine detaljer. Vakkert!

Den blå halvkule, vakkert, fine bilder, hverdagsliv, interiør osv. Her er et vakkert innlegg om hverdagslykke.

Happy in pink, er en blogg jeg leser med stor glede. Hun forteller så vakkert om sin familie, og særlig om sin autistsønn. Takk for at du deler sønnen din og den vakre bloggen med oss! Her er et godt eksempel på et av de flotte blogginnlegga hennes.

Hulder, søte søte jenta, med fine fine bloggen. Her finner du hjemmelekser, gode utfordringer og ei jente som vet å løfte fra det fine i det lille.

Håper du tar deg tid til å besøke disse bloggene om du ikke allerede gjør det!

4 kommentarer:

  1. Hei snille du! :) Kor uendeleg kjekt at bloggen min gjev deg glede! Tusen takk for nomineringa! Eg vart rørt eg! Eg lover deg mange spennande bilder framover desember; i alle fall viss helsa held! :)

    Ha ei fin desemberveke!

    Klem frå Elin :)

    SvarSlett
  2. Så fantastisk koselig sagt av deg..du skal vite, at det gjør meg oppriktig takknemlig!! Så fint gjort av deg å lage ei slik fin liste, som varmer alle som havner på den...Dèt er glede det!!
    Ha ei god og varm adventstid kjære deg.
    Klem-anne grete.

    SvarSlett
  3. dette var koselig:) takk for fine ord og for at du setter pris på bloggen min:) nå skal jeg stikke innom de andre nominerte;)
    ha en skjønn adventskveld...klem tara:)

    SvarSlett
  4. Neimen, så søt du er! Nå ble jeg veldig glad! :D

    SvarSlett

Takk for besøket, koselig om du legger igjen en kommentar før du reiser videre. (Kommentarer på gamle innlegg vil ikke bli vist før jeg har godkjent dem)