lørdag 16. mai 2009

Feirer de bursdag i himmelen tro?

Isåffal er der stor fest i dag, akkurat som det ville vært om vår kjære Mari- Ann hadde vært her sammen med oss. Mari- Ann er min barndomsvenninne som desverre døde så alt for tidlig. I dag kjenner jeg at jeg savner henne. Jeg vet ikke hvor mye kontakt vi hadde hatt i dag om hun hadde levd, det vet vi jo aldri, men jeg skulle gjerne feiret 30 årsdagen hennes og mimret over alle de gode minnene. Alle de rare tingene vi sa og gjorde, alt det kjekke vi opplevde. Det var alltid liv og latter rundt Mari- Ann. Ho var ei god venninne, engasjert og ville alltid alle godt.



Bildet er fra 14 årsdagen til ei klassevenninne.



De gode minnene bærer jeg med meg som skatter i hjertet.

Glad i deg Mari- Ann! Vi møtes igjen!



Denne sangen var Mari- Anns yndlingsang, jeg tenker alltid på henne når jeg hører den

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket, koselig om du legger igjen en kommentar før du reiser videre. (Kommentarer på gamle innlegg vil ikke bli vist før jeg har godkjent dem)